ÁSZF
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Termotech Bt. (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.tetoablakarnyekolo.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.termotech.hu weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
1. Szolgáltató adatai:
Név: Termotech Bt.
Székhely és Ügyfélszolgálat: 2009 Pilisszentlászló Béke u. 35/B.
Telephely: 2009 Pilisszentlászló Béke u. 35/B.
Képviselő: Szűcs Balázs ügyvezető
Adószám: 25065721-2-13
Cégjegyzékszám: 13 06 068399
Bejegyző hatóság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
Bankszámlaszám: HU57 10403112 50526768 81551001(K&H)
Kamarai tagság: Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara
Kamarai nyilvántartási száma: PE25065721
Ügyfélszolgálati telefonszám: +3613009960
Honlap: www.termotech.hu
E-mail és Ügyfélszolgálat: ugyfelszolgalat@termotech.hu
2. Alapvető rendelkezések
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény ("Ptk.") és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet (továbbiakban: Kormányrendelet) vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.
A jelen ÁSZF 2017.04.10. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa az ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére, a szolgáltatások igénybevételére.
Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldal megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendő bruttó árak, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A webáruházban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről illusztrációt jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített illusztrációk eltérhetnek a valóságostól. Nem vállalunk felelősséget a webáruházban megjelenő illusztráció és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldal megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
Különböző méretű külső hővédő rolók esetén átmenetileg előfordulhat azonos színű de más szövési mintával készült rolóanyag.
4. Vásárlás menete
A felhasználó regisztráció nélkül tud árajánlatot és rendelést leadni a weboldalon.
A webárúházunk segítségével egyszerűen kiszámolhatja vagy újraszámolhatja a rendelését.
Az így elküldött rendelést kollégánk ellenőrzése után visszaigazoljuk (általában 1 munkanapon belül). A szállítás napját egy külön e-mail-ben fogjuk elküldeni Önnek.
Fontos! A visszaigazoló e-mail-ben az Ön által a weboldalon leadott termékek találhatók, ezeket csak az Ön írásos kérésére módosítjuk. Kérjük külön ellenőrizzék le, hogy a visszaigazoló e-mail-ben a megfelelő méretek találhatók. Reklamációt nem fogadunk el amennyiben elmúlasztja a visszaigazolás ellenőrzését, a szállítási költségek Önt terhelik.
5. Garancia
Termékeinkre 2 év garanciát (jótállást) vállalunk. A jótállási igény a termékhez tartozó számlával igazolható.
A terméket minden esetben a mellékelt felszerelési útmutató szerint kell felszerelni annak minden pontját megfelelően betartva. A felszerelési útmutató a roló dobozában található. Több termék vásárlása esetén a csomagra kívülről kerül rögzítésre.
Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Próbagarancia:
A 30 napos próbagarancia a roló felszerelésére és használatára is kiterjed, de csak hibátlan állapotú termék visszaküldése esetén érvényesíthető. A 30 nap használatból eredő kisebb kopások természetesen elfogadhatók, azonban sérülések és szennyeződések esetén a garancia nem érvényes. A szállítási költség a törvényes 14 napos határidő után nem kerül visszatérítésre.
6. Szállítás és fizetési feltételek
A rendeléseket a GLS szállítja házhoz, hétköznapokon 8 és 17 óra között. Kérjük, olyan szállítási címet és telefonszámot adjon meg, ahol a csomag 8 és 17 óra között sikeresen kézbesíthető. A csomagolási költségeket nem számoljuk fel, a szállítási költség azonban Önt terheli.
Kérésére a Szolgáltató vállalja a megrendelt termék kiszállítását az Ön által megadott címre, ahol a Szolgáltató vagy megbízottja a terméket átadja az Ön részére. Az áruról kiállított számla a termék csomagolásában van elhelyezve.
Ön megtagadhatja az áru átvételét, ha a terméken sérülést tapasztal. Ez esetben kérje jegyzőkönyv felvételét. Utólagos jegyzőkönyv nélküli reklamációt a Szolgáltató nem fogad el.
Kérjük a csomagolást a GLS Futár előtt vizsgálják meg, amennyiben szükséges vegyenek fel jegyzőkönyvet az esetleges sérülésekről. Jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban cserélni a törött árnyékolót. Az esetleges visszaszállítást a vevőnek kell fizetni. Amennyiben kibontás közben mégis sérült árnyékolót talál akkor kérjük ne folytassa a csomag kicsomagolását. Készítsen fényképet a teljes csomagról illetve a sérült árnyékolóról és juttassa el e-mail címünkre (info@termotech.hu). Amint tudjuk felvesszük Önnel a kapcsolatot.
A szállítás dátumáról e-mailben értesíti Önt. A Szolgáltató jogosult más szállítási vállalkozók szolgáltatásait igénybe venni.
Szállítási díj: 2190 Ft
Szállítási határidő: 2-7 nap (Túlterhelés és készlethiány esetén változhat)
Fizetés: Fizetésre csak magyar forintban van lehetőség.
Fizetési lehetőségek:
- Készpénzes fizetés. Készpénzes fizetés esetén a termék vételárát a szállítási címen történő átvételkor Ön, az árú kézbesítője részére, telephelyi átvételkor a Szolgáltató telephelyén fizeti meg. Az árú átvételére csak a fizetést követően kerülhet sor.
- Bankkártyás fizetés. Az online bankkártyás fizetések a Simplepay rendszerén keresztül valósulnak meg.
7. Méreteltérés
A weboldalon számos helyen hangsúlyoztuk, hogy a termékeink kizárólag a tetőablakon található méretkód alapján kerülnek gyártásra, így kérjük, csak abban az esetben adja le rendelését, ha biztos abban, hogy helyesen beazonosította a tetőablakának méretkódját. Termékeink nem univerzálisak, minden egyes árnyékolót a tetőablak konkrét méretkódjához illesztünk.
Hibás méretválasztásnak tekintjük az alábbi eseteket:
- Amikor a rendelés beazonosítatlan tetőablakra vonatkozik.
- Ha a rendelést a tetőablak üvegfelületének mérete alapján adják le.
- Amikor hasonló, de nem azonos méretkódra érkezik a rendelés (például Velux M08 méretkódú tetőablakra rendelt Velux MK08 méretkódú roló).
Amennyiben a tetőablakon található méretkód alapján adja le a rendelést, biztos lehet benne, hogy a termék megfelelő méretű lesz. Bármilyen vitás kérdés esetén a vásárlónak szükséges bizonyítania, hogy a helyes méretkódot választotta (tetőablak méretkódjáról készült fénykép). Amennyiben a hibát cégünk követte el, a termék cseréjét díjmentesen vállaljuk és intézzük.
8. Elállási jog
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.
Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.
Cégünk jogosult követelni a fogyasztótól minden olyan anyagi kár megtérítését, amely a termék nem rendeltetésszerű használatából vagy a nem megfelelő csomagolásból ered. Kérjük, hogy különösen ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára és gondoskodjon a megfelelő csomagolásról, mivel ezek elhanyagolása esetén a kártérítési felelősség a fogyasztót terheli.
Az egyedi igények alapján átalakított termékeket (például méretre szabott szúnyoghálót) nem áll módunkban visszavásárolni. Továbbá, utánvéttel küldött csomagok átvételére cégünk nem jogosult.
A jogszabályokkal összhangban, a vásárlástól való elállás esetén a vevő köteles a terméket teljes és sértetlen állapotban a megadott címünkre visszaküldeni. Igény esetén kérheti a visszaszállítási szolgáltatásunkat, melynek díja 4900 Ft. Ebben az esetben kérjük, hogy a terméket megfelelően csomagolja vissza, és válasszon egy olyan időpontot, amikor a GLS futár át tudja venni a csomagot az Ön által megjelölt helyen.
További információk a visszaszállítási szolgáltatásról:
- A csomag szállítását a GLS végzi. Cégünk a szállítási folyamatra nincs befolyással, mindössze a csomag átvételének időpontját és helyszínét tudjuk meghatározni. Azon a napon, amikor a futár érkezik, a pontos időt nem tudjuk előre közölni. Amennyiben szeretné pontosítani az átvételi időpontot, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a GLS ügyfélszolgálatával, az általunk megadott csomagszám alapján (elérhetőségük: (06 29) 886 670, info@gls-hungary.com)
- Ha a második átvételi alkalommal sem tudja a GLS futárnak átadni a csomagot, a visszaszállítási szolgáltatást töröljük, és Önnek kell gondoskodnia a továbbiakban a visszaküldés megszervezéséről.
- A szolgáltatás díja bruttó 4900 Ft, amelyet a visszatérítendő összegből vonunk le.
9. Panaszkezelés rendje
9.1. Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
9.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
9.3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
8.4. Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbi elérhetőségeken.
9.5. Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást.
9.6. Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Cím: 1088 Budapest, József krt. 6. Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20. GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496 Központi telefonszám: +36 1 459 4800 Faxszám: +36 1 210 4677 E-mail: nfh@nfh.hu
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi szerveinek listáját itt találja:
http://www.nfh.hu/teruleti
9.8. Panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:
10. Adatvédelem
A Weboldal üzemeltetésével összefüggésben, a személyes adatokkal kapcsolatos adatkezelést a vállalkozás a vonatkozó, az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény betartásával végzi. Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk. Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél az cégünk alvállalkozójaként működik együtt. Ekkor azonban, az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.