Általános Szerződési Feltételek
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Termotech Bt. (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.tetoablakarnyekolo.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.termotech.hu weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
1. Szolgáltató adatai:
Cégnév | Termotech Bt. |
Székhely és Ügyfélszolgálat | 2009 Pilisszentlászló Béke u. 35/B. |
Telephely | 2009 Pilisszentlászló Béke u. 35/B. |
Képviselő | Szűcs Balázs ügyvezető |
Adószám | 25065721-2-13 |
Cégjegyzékszám | 13 06 068399 |
Bejegyző hatóság | Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága |
Bankszámlaszám | HU57 10403112 50526768 81551001(K&H) |
Kamarai tagság | Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara |
Kamarai nyilvántartási száma | PE25065721 |
Telefon | +3613009960 |
Weboldal | www.termotech.hu |
E-mail és Ügyfélszolgálat | ugyfelszolgalat@termotech.hu |
Ügyfélszolgálati telefonszám | +3613009960 |
2. Alapvető rendelkezések
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény ("Ptk.") és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet (továbbiakban: Kormányrendelet) vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.
A jelen ÁSZF 2017.04.10. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa az ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére, a szolgáltatások igénybevételére.
Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldal megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendő bruttó árak, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A webáruházban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről illusztrációt jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített illusztrációk eltérhetnek a valóságostól. Nem vállalunk felelősséget a webáruházban megjelenő illusztráció és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldal megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
Különböző méretű külső hővédő rolók esetén átmenetileg előfordulhat azonos színű de más szövési mintával készült rolóanyag.
4. Vásárlás menete
A felhasználó regisztráció nélkül tud árajánlatot és rendelést leadni a weboldalon.
A webárúházunk segítségével egyszerűen kiszámolhatja vagy újraszámolhatja a rendelését.
Az így elküldött rendelést kollégánk ellenőrzése után visszaigazoljuk (általában 1 munkanapon belül). A szállítás napját egy külön e-mail-ben fogjuk elküldeni Önnek.
Fontos! A visszaigazoló e-mail-ben az Ön által a weboldalon leadott termékek találhatók, ezeket csak az Ön írásos kérésére módosítjuk. Kérjük külön ellenőrizzék le, hogy a visszaigazoló e-mail-ben a megfelelő méretek találhatók. Reklamációt nem fogadunk el amennyiben elmúlasztja a visszaigazolás ellenőrzését, a szállítási költségek Önt terhelik.
5. Garancia
Termékeinkre 2 év garanciát (jótállást) vállalunk. A jótállási igény a termékhez tartozó számlával igazolható.
A terméket minden esetben a mellékelt felszerelési útmutató szerint kell felszerelni annak minden pontját megfelelően betartva. A felszerelési útmutató a roló dobozában található. Több termék vásárlása esetén a csomagra kívülről kerül rögzítésre.
Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Próbagarancia:
A 30 napos próbagarancia a roló felszerelésére és használatára is kiterjed, de csak hibátlan állapotú termék visszaküldése esetén érvényesíthető. A 30 nap használatból eredő kisebb kopások természetesen elfogadhatók, azonban sérülések és szennyeződések esetén a garancia nem érvényes. A szállítási költség a törvényes 14 napos határidő után nem kerül visszatérítésre.

Felszerelés előtti fontos információ (V40 fényzéró roló)!
Csomagolás előtt külön ellenőrizzük a roló ezen részét. Felszerelés előtt kérjük Ön is győződjön meg róla, hogy a bejelölt részen (2) az anyag hátoldala hibátlan. Amennyiben mégis sérülést talál akkor vegye fel velünk a kapcsolatot és ne szerelje fel a rolót! A roló rögzítése közben (3) könnyen megsérthető az anyag hátoldala. Ebben az esetben nem tudjuk díjmentesen cserélni a rolót.

A sérülés keletkezése
A mellékelt videón szemléltetjük hogyan alakul ki a sérülés.
6. Szállítás és fizetési feltételek
A rendeléseket a GLS szállítja házhoz, hétköznapokon 8 és 17 óra között. Kérjük, olyan szállítási címet és telefonszámot adjon meg, ahol a csomag 8 és 17 óra között sikeresen kézbesíthető. A csomagolási költségeket nem számoljuk fel, a szállítási költség azonban Önt terheli.
Kérésére a Szolgáltató vállalja a megrendelt termék kiszállítását az Ön által megadott címre, ahol a Szolgáltató vagy megbízottja a terméket átadja az Ön részére. Az áruról kiállított számla a termék csomagolásában van elhelyezve.
Ön megtagadhatja az áru átvételét, ha a terméken sérülést tapasztal. Ez esetben kérje jegyzőkönyv felvételét. Utólagos jegyzőkönyv nélküli reklamációt a Szolgáltató nem fogad el.
Kérjük a csomagolást a GLS Futár előtt vizsgálják meg, amennyiben szükséges vegyenek fel jegyzőkönyvet az esetleges sérülésekről. Jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban cserélni a törött árnyékolót. Az esetleges visszaszállítást a vevőnek kell fizetni. Amennyiben kibontás közben mégis sérült árnyékolót talál akkor kérjük ne folytassa a csomag kicsomagolását. Készítsen fényképet a teljes csomagról illetve a sérült árnyékolóról és juttassa el e-mail címünkre (info@termotech.hu). Amint tudjuk felvesszük Önnel a kapcsolatot.
A szállítás dátumáról e-mailben értesíti Önt. A Szolgáltató jogosult más szállítási vállalkozók szolgáltatásait igénybe venni.
Szállítási díj: 2190 Ft
Szállítási határidő: 2-7 nap (Túlterhelés és készlethiány esetén változhat)
Fizetés: Fizetésre csak magyar forintban van lehetőség.
Fizetési lehetőségek:
- Készpénzes fizetés. Készpénzes fizetés esetén a termék vételárát a szállítási címen történő átvételkor Ön, az árú kézbesítője részére, telephelyi átvételkor a Szolgáltató telephelyén fizeti meg. Az árú átvételére csak a fizetést követően kerülhet sor.
- Bankkártyás fizetés. Az online bankkártyás fizetések a Simplepay rendszerén keresztül valósulnak meg.
7. Méretazonosítás és felelősségi szabályok
Termékeink gyártása kizárólag a tetőablakon található, gyártó által megjelölt méretkód alapján történik. Kérjük, csak abban az esetben adja le rendelését, ha megbizonyosodott arról, hogy helyesen azonosította be tetőablakának méretkódját. Termékeink nem univerzálisak, minden árnyékoló kifejezetten a megadott méretkódhoz illeszkedik.
Hibás méretválasztásnak minősülnek az alábbi esetek:
- A rendelés nem azonosított tetőablakra vonatkozik.
- A rendelés a tetőablak üvegfelületének mérete alapján történik.
- A rendelés hasonló, de nem azonos méretkódra érkezik (pl. Velux M08 helyett Velux MK08).
- A termék megrendelőlapján feltüntetett fontos információk figyelmen kívül hagyása.
- Szúnyogháló esetén a kompatibilitási táblázatban és a mellékelt képeken szereplő adatok figyelmen kívül hagyása.
Felhívjuk figyelmét, hogy kizárólag a tetőablak gyártója által elhelyezett címkén szereplő méretkód szolgálhat a rendelés alapjául. Ennek hiányában nem tudjuk garantálni a termék megfelelő illeszkedését. Vitás esetekben a vásárló köteles bizonyítani a helyes méretkód megadását – például a tetőablakon található méretcímkéről készült fénykép bemutatásával (szúnyogháló esetén a tetőablak körül kialakított nyílásról készült kép szükséges).
Amennyiben a hibás teljesítés cégünk mulasztásából ered, a termék cseréjét díjmentesen biztosítjuk. Ellenkező esetben – azaz ha a hibás méretválasztás a vásárló hibájából történt – a termék visszaküldésének és az újraszállításnak a költsége a vásárlót terheli.
8. Elállási jog
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.
Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.
Cégünk jogosult követelni a fogyasztótól minden olyan anyagi kár megtérítését, amely a termék nem rendeltetésszerű használatából vagy a nem megfelelő csomagolásból ered. Kérjük, hogy különösen ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára és gondoskodjon a megfelelő csomagolásról, mivel ezek elhanyagolása esetén a kártérítési felelősség a fogyasztót terheli.
Az egyedi igények alapján átalakított termékeket (például méretre szabott szúnyoghálót) nem áll módunkban visszavásárolni. Továbbá, utánvéttel küldött csomagok átvételére cégünk nem jogosult.
A jogszabályokkal összhangban, a vásárlástól való elállás esetén a vevő köteles a terméket teljes és sértetlen állapotban a megadott címünkre visszaküldeni. Igény esetén kérheti a visszaszállítási szolgáltatásunkat, melynek díja 4900 Ft. Ebben az esetben kérjük, hogy a terméket megfelelően csomagolja vissza, és válasszon egy olyan időpontot, amikor a GLS futár át tudja venni a csomagot az Ön által megjelölt helyen.
További információk a visszaszállítási szolgáltatásról:
- A csomag szállítását a GLS végzi. Cégünk a szállítási folyamatra nincs befolyással, mindössze a csomag átvételének időpontját és helyszínét tudjuk meghatározni. Azon a napon, amikor a futár érkezik, a pontos időt nem tudjuk előre közölni. Amennyiben szeretné pontosítani az átvételi időpontot, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a GLS ügyfélszolgálatával, az általunk megadott csomagszám alapján (elérhetőségük: (06 29) 886 670, info@gls-hungary.com)
- Ha a második átvételi alkalommal sem tudja a GLS futárnak átadni a csomagot, a visszaszállítási szolgáltatást töröljük, és Önnek kell gondoskodnia a továbbiakban a visszaküldés megszervezéséről.
- A szolgáltatás díja bruttó 4900 Ft, amelyet a visszatérítendő összegből vonunk le.
9. Panaszkezelés rendje
9.1. Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
9.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
9.3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
8.4. Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbi elérhetőségeken.
9.5. Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást.
9.6. Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Cím: 1088 Budapest, József krt. 6. Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20. GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496 Központi telefonszám: +36 1 459 4800 Faxszám: +36 1 210 4677 E-mail: nfh@nfh.hu
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi szerveinek listáját itt találja:
http://www.nfh.hu/teruleti
9.8. Panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:
10. Adatvédelem
A Weboldal üzemeltetésével összefüggésben, a személyes adatokkal kapcsolatos adatkezelést a vállalkozás a vonatkozó, az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény betartásával végzi. Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk. Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél az cégünk alvállalkozójaként működik együtt. Ekkor azonban, az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.